Mig, min blogg och mina smycken

Hej och välkomna till min blogg

Craving- Snygga smycken för Dig

Jag heter Emelie Sandberg och min passion är smycken och att få möjligheten att skapa dem själv är
en dröm som har gått i uppfyllelse.

Jag designar och tillverkar smycken där du som kund får vara med och utforma dem.

Jag gör smycken på beställning och efter önskemål samt egna modeller där vissa tillverkas i flera exemplar och färger medans andra är helt unika av sitt slag.

Här på bloggen lägger jag upp bilder och beskrivningar av alla smycken jag designat och tillverkat så att du ska kunna ta del av dem.

Jag håller till i Altersbruk, norrbotten.

Jag hoppas vi ska åstadkomma mycket vackert tillsammans. Tveka inte att höra av dig till mig
om du undrar över något.

[email protected]

OBS! Det är .se och inte .com, skriver ni det kommer mailen till någon annan!

070-6174141




Vänliga hälsningar Emelie Sandberg ©


Kommentarer
Postat av: Gabbe

Bra sida! Lycka till, kul att det snurrar på :)



Du ska få specialtillverka ett hals/armband åt mig så småningom.



Må väl



MVH

2010-12-17 @ 16:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback