Best sellers 2010


1.  Personliga beställningar

2.  Unika smycken som bara finns i ett exemplar

3.  Spirit

4.  Heart

5.  Yours

6.  Angel

7.  Snowflake

8.  Crazy night

9.  Stacey

10.  Bunch of pearls

Hälsningar Emelie Sandberg

Presentkort

Inom kort kommer Ni även kunna köpa fina presentkort här på Craving. Perfekt att ge bort som present.

Hälsningar Emelie Sandberg

Kampanj

Under denna flik kommer det att finnas specialerbjudanden och samarbeten som varar under en begränsad period. Det kommer även att meddelas under nyheter.


Stämpelkort

För varje köp över 200:- vid samma köptillfälle erhåller man en stämpel och vid köp för 400:- erhåller man två stämplar osv.
Vid femte stämpeln får man 50% på valfri produkt!



Hälsningar Emelie Sandberg

Nyheter

Här kommer vårens nyheter snart att dyka upp samt specialerbjudanden inför Alla hjärtans dag den 14 februari.

Hälsningar Emelie Sandberg

Betalning

Betalning: föredrar jag kontant för tillfället men det går även bra att betala genom att föra
över pengar till mitt konto som du erhåller i samband med köpet.

Då betalar köparen produkten som jag sedan skickar så snart jag ser att betalningen är genomförd.
Betalningen skall vara gjord senast fem bankdagar efter att beställningen gjorts, annars
läggs produkterna ut igen. Vid beställningar av produkter som inte är färdigtillverkade i samband med beställningen gäller betalning senast fem bankdagar efter jag meddelat att produkten är klar för leverans.

Hälsningar Emelie Sandberg

Beställning

Beställningar: tar jag emot via mail och telefon. Ni meddelar om ni är intresserad av något
på bloggen genom att ange namnet på produkten. Om ni är ute efter
någonting eget och unikt så meddelar ni det till mig så ser jag vad jag kan göra för att tillmötesgå er önskan på bästa sätt.

Vänligen ring inte senare än klockan 18.00

Vissa modeller som finns på bloggen kan jag göra i andra färger och former om så önskas.
Hör av er angående era önskemål.

Telefon: 070-617 41 41

Mail: [email protected]

Frakt

Frakten: står köparen för och är enligt postens portotabell. En avgift på 5:- tillkommer
för vadderade kuvert. Skickar även mot postförskott med en avgift på 50:-

Presentinslagning: kan jag ordna mot en avgift på 10:-
Meddela då gärna vilket typ av present det är ex. julklapp eller födelsedag.

Alla smycken levereras i en smyckespåse av organza!



Hälsningar Emelie Sandberg

Sale

För närvarande finns inga smycken på rea.

Hälsningar Emelie Sandberg

Kontakt

Ni når mig alla dagar på telefon: 070-617 41 41 
Vänligen ring inte senare än klockan 18.00

Eller via mail: [email protected]

Hälsningar Emelie Sandberg